ClubMargo

ClubMargo Tu znajdziesz najwysze półki pomocy


#1 2014-03-22 21:23:28

Szakalek

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-22
Posty: 14
Punktów :   

Umki Dla Woja

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 1/6
Celny cios: 2/13
Błyskawiczny atak: 1/9
Wrodzona szybkość: 1/18
Poprawa kondycji: 1/5
Opis: Podstawowe umki, możliwość czterokrotnego użycia mało efektywnego błysku. Czekamy do 33 i maksujemy specjalizację i celny.
Bronie: Miecz żywiołów, lvl 25, *uni*
Tarcze: Pawęż pancerny, lvl 28; Żółwia tarcza, lvl 30
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 1/6
Ogłuszenie: 2/5
Niszczycielski cios: 1/10
Poprawa kondycji: 2/5
Opis: Podstawowe umki, możliwość dwukrotnego użycia w miarę użytecznego, ale bardzo energiochłonnego niszczycielskiego. Czekamy do 33 i maksujemy specjalizację, ogłuszenie i dopiero potem niszczyciela.
Bronie: Miecz żywiołów, lvl 25, *uni* bez tarczy; Mocny gobliński topór, lvl 29, *uni*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 35 [11 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 2/6
Celny cios: 4/13
Błyskawiczny atak: 1/9
Wrodzona szybkość: 2/18
Poprawa kondycji: 2/5
Opis: Rozwinięta podstawa, możliwość pięciokrotnego użycia mało efektywnego błysku. Maksujemy SA, po czym ewentualnie energię lub czekamy do 40 na małą rewolucję.
Bronie: Miecz żywiołów, lvl 25, *uni*; Posępne sabre Patryka, lvl 31, *uni*
Tarcze: Przeklęta zasłona Patryka, lvl 31, *uni*; Pawęż antymagiczny, lvl 33
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 2/6
Ogłuszenie: 4/5
Niszczycielski cios: 3/10
Poprawa kondycji: 2/5
Opis: Dobrze rozwinięte podstawowe umki, możliwość dwukrotnego użycia użytecznego, ale bardzo energiochłonnego niszczycielskiego. Później wciskamy trzy punkty we wrodzoną szybkość lub w energię, aby zyskać trzecie użycie niszczyciela, jednak tu potrzebne są już co najmniej cztery punkty. Potem czekamy na 40.
Bronie: Siekacz mrocznego Patryka, lvl 31, *uni*; Lekki topór Thowara, lvl 31, *uni*, Topór Thowara, lvl 31, *hero*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 40 [16 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 2/6
Celny cios: 4/13
Błyskawiczny atak: 2/9
Wrodzona szybkość: 3/18
Poprawa kondycji: 5/5
Opis: Rozwinięta podstawa, możliwość sześciokrotnego użycia w miarę efektywnego błysku. Maksujemy SA, po czym możemy dać jeden punkt w sprawność fizyczną i lepszą kondycję. Na 45 ponownie punkt w SA i czekamy na rewolucję na 50.
Bronie: Rozbójnickie ostrze, lvl 36, *uni*; Klinga krwawych porachunków, lvl 40, *uni*, Zabójcze ostrze, lvl 40
Tarcze: Tarcza mściwej czereśni, lvl 40, *uni*; Tarcza tolloka, lvl 40
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 2/6
Ogłuszenie: 4/5
Niszczycielski cios: 3/10
Wrodzona szybkość: 3/18
Poprawa kondycji: 4/5
Opis: Dobrze rozwinięte podstawowe umki, możliwość dwukrotnego użycia użytecznego, ale bardzo energiochłonnego niszczycielskiego. Następnie maksujemy SA, po czym dajemy jeden punkt w sprawność fizyczną lub w energię, aby zyskać trzecie użycie niszczyciela, jednak tu potrzebne są już co najmniej cztery punkty.
Bronie: Topór Thowara, lvl 31, *hero*; Cynobrowe cięcie zemsty, lvl 40, *uni*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 50 [26 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 3/6
Celny cios: 6/13
Błyskawiczny atak: 3/9
Wrodzona szybkość: 6/18
Sprawność fizyczna: 1/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 1/5
Opis: Na tym poziomie już ładne umiejętności, ustawione pod SA, którym należałoby się także kierować w kwestii wyboru ekwipunku. Mistrzostwo walk ustawiamy na błyskawiczny i zapętlamy, co powoduje, że dopóki starczy na niego energii, dopóty będzie używany automatycznie. W ten sposób można przyspieszyć zdecydowaną większość walk. Później możemy dać punkt w lepszą kondycję i wziąć się za krytyka.
Bronie: Halabarda strażnika, lvl 44; Ostre cięcie wilka, lvl 46, *uni*; Miecz wilczej chwały, lvl 46, *hero*
Tarcze: Tarcza mściwej czereśni, lvl 40, *uni*; Lekka tarcza gladiatora, lvl 46
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Błyskawiczny atak: 3/9
Wrodzona szybkość: 6/18
Sprawność fizyczna: 1/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 2/5
Opis: Jak w przypadku jednoręki, umki pod SA i tak samo warto wziąć je pod uwagę przy wyborze ekwipunku. Mistrzostwo walk ustawiamy na błyskawiczny i zapętlamy, co powoduje, że dopóki starczy na niego energii, dopóty będzie używany automatycznie. W ten sposób można przyspieszyć zdecydowaną większość walk. Później możemy zmaksować lepszą kondycję i wziąć się za krytyka.
Bronie: Topór Thowara, lvl 31, *hero*; Dwuręczny zabijacz, lvl 50; Włócznia łowcy głów, lvl 50, *uni*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 60 [36 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 3/6
Celny cios: 6/13
Błyskawiczny atak: 4/9
Krytyczne uderzenie wręcz: 5/9
Wrodzona szybkość: 8/18
Sprawność fizyczna: 2/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 2/5
Opis: Nowością jest tu krytyk, który będzie nam już potrzebny, a poza tym trzymamy się SA. Na następnych poziomach możemy maksować lepszą kondycję i zabrać się za umiejętności aktywowane po krytyku - bolesny cios, a następnie żądza krwi. Mistrzostwo walk ustawiamy na błyskawiczny i zapętlamy.
Bronie: Miecz wilczej chwały, lvl 46, *hero*; Krótkie pchnięcie onyksu, lvl 53, *uni*; Postrach zdrajców, lvl 60, *uni*
Tarcze: Tarcza harpich łusek, lvl 51, *uni*; Strażniczy pawęż, lvl 57; Zgorzkniałe serce cierni, lvl 60, *uni*; Tarcza bezgwiezdnej nocy, lvl 60, *hero*
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Błyskawiczny atak: 4/9
Krytyczne uderzenie wręcz: 5/9
Wrodzona szybkość: 8/18
Sprawność fizyczna: 2/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 3/5

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 3/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 6/10
Celny cios: 6/13
Błyskawiczny atak: 5/9
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wrodzona szybkość: 10/18
Sprawność fizyczna: 4/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Prawidłowo rozwinięte umki i jeden z lepszych okresów gry wojownikiem. Ułożenie jest pod SA i krytyka - tym się kierujemy przy wyborze ekwipunku. Na kolejnych poziomach dodajemy żądzę krwi i maksujemy, a następnie SA, po czym czekamy na 100. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Miecz śmiałka, lvl 70, *hero*; Przeklęty krwisty tasak, lvl 73, *uni*; Ostrze ciemnych mocy, lvl 74, *lega*; Święty miecz Ermosa, lvl 75, *uni*; Żelazny miecz nieustępliwości, lvl 80, *uni*
Tarcze: Kościana ochrona wiarusa, lvl 69, *hero*; Trójkątna stalowa tarcza, lvl 70; Tarcza z Caerbannog, lvl 70, *hero*
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 3/6
Błyskawiczny atak: 5/9
Żądza krwi: 4/10
Silne uderzenie: 5/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wrodzona szybkość: 10/18
Sprawność fizyczna: 4/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Umiejętności ustawione pod najważniejszy czynnik na tym lvlu - krytyk, który bardzo przydaje się podczas tego znakomitego okresu dla wojownika. Tym właśnie krytykiem i jego siłą, ale także SA, choć już w mniejszym stopniu, należy kierować się przy wybieraniu ekwipunku. Na następnych poziomach możemy podciągnąć SA i HP na max, po czym czekamy na 100. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Mocny miecz Andarum, lvl 66, *uni*; Oręż mistycznego gaju, lvl 71, *hero*; Siekacz niewiernych, lvl 74, *uni*; Stalowe ostrze świtania, lvl 76, *hero*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 100 [76 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 4/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 8/10
Celny cios: 8/13
Błyskawiczny atak: 6/9
Wściekłość: 3/3
Żądza krwi: 5/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wrodzona szybkość: 16/18
Sprawność fizyczna: 4/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Umiejętności skierowane ponownie pod SA i bonusom z nim związanym. Jest to koniecznością wobec nagłego przypływu szybkości i mocy profesji bht, przeciw którym tylko taka taktyka się sprawdza. Na kolejnych poziomach możemy dokończyć maksowanie SA i HP, a po tym wziąć się za silne uderzenie i zranienie. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bardzo przydatne bronie półtoraręczne na ten przedział i lvl więcej: Włócznia podwodnych traw, lvl 82, *uni*; Maczeta parszywca, lvl 101, *uni*
Bronie: Rdzawy miecz wskrzeszonych, lvl 89, *uni*; Gnat mordęgi, lvl 100, *uni*; Krawędzica cichych świtów, lvl 100, *hero*
Tarcze: Tarcza czaszek Norogh, lvl 89, *uni*; Grawerowana stalowa tarcza, lvl 90; Rogata stalowa tarcza, lvl 100
______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Ciężka rana: 4/6
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Błyskawiczny atak: 6/9
Wściekłość: 3/3
Żądza krwi: 5/10
Silne uderzenie: 6/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wrodzona szybkość: 16/18
Sprawność fizyczna: 6/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: I tutaj skupiamy się na krytyku, bo na SA z racji małej liczby bonusów go obejmujących nie mamy co liczyć. Jesteśmy skazani na łut szczęścia i procentową szansę na ogłuszenie, czy krytyka i w tej kwestii niewiele da się zaradzić. Na kolejnych poziomach maksujemy najpierw SA, a później dopiero HP i dodajemy zranienie. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Złoty miecz opętanego paladyna, lvl 85, *hero*; Gniew Beroga Astrona, lvl 86, *hero*; Gniew Ermosa, lvl 100, *hero*; Kryształowy miecz nawałnicy, lvl 100, *hero*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 125 [101 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 4/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 8/10
Celny cios: 8/13
Ostatnie uderzenie: 4/5
Błyskawiczny atak: 7/9
Wściekłość: 3/3
Żądza krwi: 5/10
Silne uderzenie: 7/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/9
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 10/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Ponownie skłaniamy się ku SA i bonusom z nim związanym. Na kolejnych poziomach możemy zmaksować HP, a potem - zranienie. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Postrach zdrajców IV, lvl 120, *uni*; Miecz piaskowego stawonoga, lvl 124, *hero*; Ognista szabla hord, lvl 124, *uni*; Wulkaniczny miecz marida, lvl 125, *uni*
Tarcze: Tarcza cmentarnych lilii, lvl 101, *hero*; Platynowa tarcza zuchwałości, lvl 101, *lega*; Tarcza świtu baśni, lvl 111, *hero*; Osłona czerwonego orka, lvl 124, *uni*

______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Ciężka rana: 4/6
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Szeroki zamach: 4/6
Błyskawiczny atak: 7/9
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 5/10
Silne uderzenie: 7/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/9
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 12/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Ustawieni jesteśmy pod siłę rażącego na tym lvlu ataku, trzymamy się krytyka. Na kolejnych poziomach możemy dodać obezwładniający, jeśli jeszcze wcześniej tego nie zrobiliśmy, a potem również chwilę wytchnienia, przydatna do walk grupowych. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Kostna kosa zapomnienia, lvl 114, *hero*; Pozłacany bojowy topór, lvl 116, *uni*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 150 [126 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 5/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 9/10
Celny cios: 11/13
Ostatnie uderzenie: 5/5
Błyskawiczny atak: 8/9
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 6/10
Wyzywający okrzyk: 1/7
Silne uderzenie: 8/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 8/9
Wytrzymałość: 5/18
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 14/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Opis: Dochodzimy do pewnego końca z możliwością kombinowania z umkami - zajmujemy się więc takimi mało przydatnymi umiejętnościami, jak wytrzymałość. Na kolejnych poziomach można pomyśleć o odporności na truciznę, gruboskórności (która niestety wymaga końskiego zdrowia), czy błogosławionej ochronie. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Łamacz kości, lvl 135, *uni*; Dobry kris praorka, lvl 147, *uni*; Postrach zdrajców V, lvl 150, *uni*; Trujące rozszarpanie ciała, lvl 150, *uni*
Tarcze: Cień otchłani, lvl 135, *hero*

______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 5/6
Ogłuszenie: 5/5
Ciężka rana: 5/6
Wytrącenie z równowagi: 5/6
Szeroki zamach: 5/6
Błyskawiczny atak: 8/9
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 6/10
Wyzywający okrzyk: 1/7
Silne uderzenie: 8/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 8/9
Wytrzymałość: 10/18
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 14/18
Mistrzostwo walk: 1/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Opis: Pomimo nadchodzącego zaniku nowości w umkach, wciąż obstajemy przy sile ataku i krytyka. Na kolejnych poziomach maksujemy wytrzymałość, można pomyśleć o odporności na truciznę i gruboskórności (która niestety wymaga końskiego zdrowia). Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Zębaty miecz bosmana, lvl 130, *hero*; Zrywacz orkowych łbów, lvl 140, *hero*; Młot furii Worundriela, lvl 144, *hero*; Mocarny miecz pradawnego orka, lvl 147, *uni*

______________________________________________________________________________________________

POZIOM 200 [176 pkt. UM]

UM pod broń jednoręczną (1h):
Specjalizacja broni jednoręcznej: 6/6
Parowanie: 5/5
Bolesny cios: 10/10
Celny cios: 13/13
Ostatnie uderzenie: 5/5
Błyskawiczny atak: 9/9
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 8/10
Wyzywający okrzyk: 2/7
Silne uderzenie: 10/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 9/9
Wytrzymałość: 16/18
Końskie zdrowie: 10/18
Gruboskórność: 10/10
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 16/18
Mistrzostwo walk: 2/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Opis: Nie ma możliwości innych kombinacji na tym poziomie. Można próbować dodawać później jeszcze umiejętności aktywne lub błogosławioną ochronę. Mistrzostwo ustawione na zapętlony błysk.
Bronie: Brzeszczot pogardy, lvl 185, *uni*; Zębaty miecz Gothardusa, lvl 195, *hero*
Tarcze: Mocarna tarcza furbola, lvl 173, *uni*; Tarcza wyższego rodu, lvl 182, *hero*; Czerwony kałkan, lvl 184, *uni*, Smukły pawęż energii, lvl 193

______________________________________________________________________________________________

UM pod broń dwuręczną (2h):
Specjalizacja broni dwuręcznej: 6/6
Ogłuszenie: 5/5
Ciężka rana: 6/6
Wytrącenie z równowagi: 6/6
Szeroki zamach: 6/6
Błyskawiczny atak: 9/9
Wściekłość: 3/3
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 8/10
Wyzywający okrzyk: 2/7
Silne uderzenie: 10/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 9/9
Wytrzymałość: 16/18
Końskie zdrowie: 10/18
Gruboskórność: 10/10
Twarda głowa: 4/4
Wrodzona szybkość: 18/18
Sprawność fizyczna: 16/18
Mistrzostwo walk: 2/7
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5


• Dziewicza Orlica, 51 poziom, mag
Poziom 51 [27 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Obezwładniający cios: 2/3
Niszczycielski cios: 2/10
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Poziom 64 [40 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 3/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 4/10
Silne uderzenie: 4/10
Żądza krwi: 3/10
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Jak używać: Na tak niskim poziomie, a więc, kiedy nie mamy zbytnio możliwości operowania umkami, należy się przede wszystkim skupić na najważniejszych czynnikach. W tym przykładzie – energią, obezwładniającym i jedną umiejętnością aktywną (niszczycielski jest najlepszy na ten poziom, można kombinować z innymi). W czasie walki, zawsze dobrze mieć trochę zapasu energii, tak, aby starczyło nam na ewentualne użycie obezwładniającego.

______________________________________________________________________________________________


• Zabójczy królik, 70 poziom, wojownik
Poziom 70 [46 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 3/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 6/10
Silne uderzenie: 4/10
Żądza krwi: 2/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 5/9
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Poziom 83 [59 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 3/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 3/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 6/10
Silne uderzenie: 4/10
Żądza krwi: 3/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wytrzymałość: 3/15
Sprawność fizyczna: 8/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Jak używać: W tym przypadku mamy trochę większy wybór, więc możemy władować w pozostałe elementarne umiejętności. Można zauważyć dodaną umiejętność zwiększającą krytyka – zwiększa ona częstotliwość działania żądzy krwi przywracającej energię i pozwala na częstsze, cenione przez innych ciosy krytyczne. W czasie walki, zawsze dobrze mieć trochę zapasu energii, tak, aby starczyło nam na ewentualne użycie obezwładniającego.

______________________________________________________________________________________________


• Renegat Baulus, 101 poziom, łowca
Poziom 101 [77 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Ciężka rana: 4/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 8/10
Silne uderzenie: 6/10
Żądza krwi: 5/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wytrzymałość: 4/18
Sprawność fizyczna: 10/18
Wrodzona szybkość: 2/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Poziom 114 [90 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Ciężka rana: 4/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 8/10
Agresywny atak: 9/14
Silne uderzenie: 6/10
Żądza krwi: 5/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 6/9
Wytrzymałość: 5/18
Sprawność fizyczna: 10/18
Wrodzona szybkość: 5/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Jak używać: Teraz można wreszcie manipulować umiejętnościami. Oprócz obezwładniającego i niszczycielskiego, mamy do dyspozycji agresywny, aby móc uderzać z większą siłą w tytana po zniszczeniu pancerza. Co do SA, dodałem je na odczepne, jeśli ktoś chce, można włożyć zamiast tego w zranienie. W czasie walki, zawsze dobrze mieć trochę zapasu energii, tak, aby starczyło nam na ewentualne użycie obezwładniającego.

______________________________________________________________________________________________


• Piekielny Arcymag, 131 poziom, mag
Poziom 131 [107 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Ciężka rana: 4/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 10/10
Agresywny atak: 10/14
Silne uderzenie: 7/10
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 5/10
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/9
Wytrzymałość: 4/18
Sprawność fizyczna: 13/18
Wrodzona szybkość: 11/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Poziom 144 [120 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 4/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 4/6
Ciężka rana: 4/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 10/10
Agresywny atak: 11/14
Silne uderzenie: 8/10
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 6/10
Przemożenie zmęczenia: 4/4
Krytyczne uderzenie wręcz: 7/9
Wytrzymałość: 3/18
Sprawność fizyczna: 13/18
Wrodzona szybkość: 18/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Jak używać: Nadszedł ten moment, w który możemy robić co chcemy. Wszystko, co potrzebne zmaksowane, więc można się zając takimi niepotrzebnymi rzeczami, jak wytrzymałość, czy też, jak kto woli, czwarta um aktywna. W czasie walki, zawsze dobrze mieć trochę zapasu energii, tak, aby starczyło nam na ewentualne użycie obezwładniającego.

______________________________________________________________________________________________


• Versus Zoons, 154 poziom, wojownik
Poziom 154 [130 pkt. UM]

Specjalizacja broni jednoręcznej: 5/6
Specjalizacja broni dwuręcznej: 5/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 5/6
Ciężka rana: 5/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 10/10
Agresywny atak: 11/14
Silne uderzenie: 8/10
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 6/10
Przemożenie zmęczenia: 4/4
Krytyczne uderzenie wręcz: 8/9
Wytrzymałość: 3/18
Sprawność fizyczna: 14/18
Wrodzona szybkość: 18/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Poziom 167 [143 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 5/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 5/6
Ciężka rana: 5/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 10/10
Agresywny atak: 12/14
Silne uderzenie: 8/10
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 7/10
Przemożenie zmęczenia: 4/4
Krytyczne uderzenie wręcz: 8/9
Wytrzymałość: 14/18
Twarda głowa: 4/4
Sprawność fizyczna: 14/18
Wrodzona szybkość: 18/18
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5
Jak używać: Nadszedł ten moment, w który możemy robić co chcemy. Wszystko, co potrzebne zmaksowane, więc można się zając takimi niepotrzebnymi rzeczami, jak wytrzymałość, czy też, jak kto woli, czwarta UM aktywna. W czasie walki, zawsze dobrze mieć trochę zapasu energii, tak, aby starczyło nam na ewentualne użycie obezwładniającego.

______________________________________________________________________________________________


• Łowczyni Wspomnień, 177 poziom, łowca
Poziom 177 [153 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 5/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 5/6
Ciężka rana: 5/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 10/10
Agresywny atak: 12/14
Silne uderzenie: 8/10
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 7/10
Przemożenie zmęczenia: 4/4
Krytyczne uderzenie wręcz: 8/9
Wytrzymałość: 15/18
Twarda głowa: 4/4
Sprawność fizyczna: 15/18
Wrodzona szybkość: 18/18
Bandażowanie ran: 11/14
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Poziom 190 [166 pkt. UM]

Specjalizacja broni dwuręcznej: 5/6
Ogłuszenie: 5/5
Wytrącenie z równowagi: 5/6
Ciężka rana: 5/6
Obezwładniający cios: 3/3
Niszczycielski cios: 10/10
Agresywny atak: 13/14
Silne uderzenie: 9/10
Zranienie: 5/5
Żądza krwi: 7/10
Przemożenie zmęczenia: 4/4
Krytyczne uderzenie wręcz: 8/9
Wytrzymałość: 15/18
Końskie zdrowie: 5/18
Twarda głowa: 4/4
Sprawność fizyczna: 15/18
Wrodzona szybkość: 18/18
Bandażowanie ran: 11/14
Poprawa kondycji: 5/5
Lepsza kondycja: 5/5
Chwila wytchnienia: 5/5

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.panfu-fan.pun.pl www.neverland.pun.pl www.aliensar.pun.pl www.smoczadolina.pun.pl www.piotras359.pun.pl