ClubMargo

ClubMargo Tu znajdziesz najwysze półki pomocy


#1 2014-03-22 21:21:05

Szakalek

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-22
Posty: 14
Punktów :   

Umki Dla Tanca

Droga światłości - William (ratusz Karka-Han, Zakon białej róży)

    Poprawa kondycji
    Zwiększenie maksymalnej ilości energii.
    Max 5pkt [10,20,30,40,50]
    Umiejętność pasywna, brak wymagania lvl'owego



    Chwila wytchnienia
    Przywraca natychmiastowo energie. Każde kolejne użycie jest o 10% słabsze od poprzedniego.
    Max 5pkt [10,20,30,40,50]
    Umiejętność aktywna, brak wymagania lvl'owego



    Lepsza kondycja
    Co turę zostaje przywrócona cześć energii.
    Max 5pkt [1,2,3,4,5]
    Umiejętność pasywna, brak wymagania lvl'owego


Jeżeli zaczynamy używać umiejętności pasywnych niepochłaniających energie radze użyć kilka pkt umiejętności w zwiększenie energii oraz jej przywracanie. Co do chwili wytchnienia można ja ominac na wyższych lvl gdy posiadamy dużą ilość energii, lepsza kondycje (5/5) oraz Zadze Krwi, jest ta umiejętność mało potrzebna gdyż mamy stale dodawana dużą ilość energii.


Droga siły - Aberyt (przedmieścia Karka-Han)

    Specjalizacja broni jednoręcznej
    Zwiększa atak broni w zależności od siły
    Max 6 pkt, umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe
    25lvl (*0.1)
    33lvl (*0.2)
    50lvl (*0.3)
    100lvl (*0.4)
    150lvl (*0.5)
    200lvl (*0.6)


Umiejętność niezbędna, zwiększa nasze ataki z broni jednoręcznej biorąc pod uwagę ilość naszej siły, jedna z pierwszych umiejętność i którą powinniśmy rozdać pkt.

    Parowanie
    100% obrony,jak unik w przypadku ataku tancerza, jeśli parowanie 1 broni nie wyszło, to liczy sie taka sama szansa parowanie drugiej.
    Max 5pkt [1%, 2%, 3%, 4%, 5% na parowanie ataku]
    Umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe


Razem z Mistrzostwem mieczy możemy osiągnąć spora ilość na parowanie ciosu, parowanie może doprowadzić do kontry w przypadku posiadania także mistrzostwa mieczy, lecz nie jest ona niezbędna.

    Bolesny cios
    Uderzenie krytyczne powoduje spowolnienie następnego ataku przeciwnika
    Max 10pkt [-30%,-60%,-90%,-120%,-150%,-180%,-210%,-240%,-270%,-300%]
    Umiejętność pasywna, brak wymagania lvl'owego


Umiejętność przydatna szczególnie gdy mamy już dużą szanse na cios krytyczny, na niższych lvl'ach umiejętność jest nieopłacalna ponieważ nasza szansa na cios krytyczny jest minimalna wiec umiejętność przydaje się jedynie gdy już mamy wystarczająco dużą szanse na krytyk.

    Ostatnie uderzenie
    Zwiększa szanse na krytyczne uderzenie, kiedy przeciwnik posiada mniej niż 10% życia.
    Max 5pkt [+4%, +8%, +12%, +16%, +20%]
    Umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe


Umiejętność przydatna jedynie gdy przeciwnik ma mniej niż 10% życia, nie przydaje się ona przez cala walkę tylko jedynie ostatnie dwa, a może nawet jeden cios.

    Błyskawiczny atak
    Zwykły atak, jednak zadany znacznie szybciej.
    Max 9pkt, umiejętność aktywna, wymagania lvl'owe
    30lvl +100%sa - koszt 15 energii
    40lvl +200%sa - koszt 16 energii
    50lvl +300%sa - koszt 17 energii
    60lvl +400%sa - koszt 18 energii
    80lvl +500%sa - koszt 19 energii
    100lvl +600%sa - koszt 20 energii
    125lvl +750%sa - koszt 22 energii
    150lvl +900%sa - koszt 24 energii
    200lvl +1200%sa - koszt 26 energii


Świetna umiejętność, powinien korzystać z niej każdy tancerz ostrzy, umiejętność dodaje nam szybkości przy ataku, jedna z głównych umiejętności do ataku. Można zacząć używać umiejętności zaraz po tym jak osiągniemy zadowalająca ilość energii, przed nauczeniem sie tej umiejętności pamiętajmy by wspomóc się w poprawe kondycji.

    Agresywny atak
    Ryzykowny atak mieczem kosztem odsłonięcia się na ciosy.
    Max 14pkt, umiejętność aktywna, wymagania lvl'owe
    25lvl +158 ataku -79 pancerza - koszt 12 energii
    30lvl +196ataku -98 pancerza - koszt 12 energii
    35lvl +236 ataku -118 pancerza - koszt 12 energii
    45lvl +321 ataku -161 pancerza- koszt 13 energii
    55lvl +415 ataku -208 pancerza - koszt 14 energii
    65lvl +517 ataku -259 pancerza - koszt 15 energii
    75lvl +627 ataku -314 pancerza- koszt 16 energii
    80lvl +685 ataku -343 pancerza - koszt 18 energii
    100lvl +938 ataku -469 pancerza - koszt 19 energii
    120lvl +1224 ataku -612 pancerza - koszt 20 energii
    140lvl + 1542 ataku -771 pancerza - koszt 21 energii
    160lvl + 1893 ataku -947 pancerza - koszt 22 energii
    180lvl + 2277 ataku -1138 pancerza - koszt 23 energii
    200lvl +2693 ataku -1346 pancerza- koszt 24 energii


Biorąc pod uwagę bardzo mały pancerz tancerza ostrzy odradzam używanie tej umiejętności, jest pożyteczna jedynie przy walce z magami, odbierany pancerz nie sprawia nam problemu a ataki są znacznie większe.

    Rozpraszający cios
    Wyprowadza przeciwnika z równowagi obniżając jego szanse na cios krytyczny i przebicie.
    Max 8pkt, umiejętność aktywna, wymagania lvl'owe
    30lvl +Obniżenie krytyka o 4% i przebicia o 8% - koszt 15 energii
    35lvl +Obniżenie krytyka o 6% i przebicia o 12% - koszt 15 energii
    40lvl +Obniżenie krytyka o 8% i przebicia o 16% - koszt 15 energii
    45lvl +Obniżenie krytyka o 10% i przebicia o 20% - koszt 16 energii
    50lvl +Obniżenie krytyka o 12% i przebicia o 24% - koszt 17 energii
    60lvl +Obniżenie krytyka o 15% i przebicia o 30% - koszt 18 energii
    70lvl +Obnizenie krytyka o 18% i przebicia o 36% - koszt 19 energii
    90lvl +Obniżenie krytyka o 25% i przebicia o 50% - koszt 20 energii


Bardzo przydatne gdy zaczynamy zdobywać doświadczenie na nowych expowiskach, gdzie potwory maja większe lvl'e obniżenie ich szanse na cios krytyczny jest bardzo przydatne. Na pvp umiejętność jest przydatna na łowców oraz tropicieli. Jeżeli zauważymy ze wróg nie posiada przebicia możemy zmienić na atak Błyskawicznym atakiem.

    Wściekłość
    Po otrzymaniu ciosu krytycznego twoje następne ataki żądają 10% mocniejsze obrażenia fizyczne.
    Max 3 pkt, umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe
    30lvl - ataki zwiększone przez 1 turę
    40lvl - ataki zwiększone przez 2 turę
    50lvl - ataki zwiększone przez 3 turę


Umiejętność pochłaniająca bardzo małą ilość pkt (3) i dosyć przydatna, nic nie tracimy na jej użycie, a ataki +10% są przydatne.[/cytat]

    Żądza krwi
    Uderzenie krytyczne powoduje odzyskanie energii.
    Max 10 pkt, umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe
    30lvl + 2% energii
    40lvl + 3% energii
    50lvl + 5% energii
    75lvl + 7% energii
    100lvl + 10% energii
    133lvl + 13% energii
    166lvl + 16% energii
    199lvl + 19% energii
    244lvl + 24% energii
    288lvl + 28 energii


Zaczynamy rozkładać pkt umiejętności w Zadze krwi gdy już mamy spora szanse na cios krytyczny, bez ciosu krytycznego umiejętność nie działa. Świetna umiejętność przy dużej ilości energii oraz dużej ilości krytyków mamy ciągły zapas energii.

    Wyzywający okrzyk
    Ściąga na siebie gniew przeciwników na 2 tury.
    Max 7 pkt, umiejętność aktywna, bez wymagania lvl'owego
    1 przeciwnik - koszt 7 energii
    2 przeciwników - koszt 8 energii
    3 przeciwników - koszt 9 energii
    4 przeciwników - koszt 10 energii
    5 przeciwników - koszt 10 energii
    6 przeciwników - koszt 10 energii
    7 przeciwników - koszt 10 energii



    Silne uderzenie
    Wzmacnia krytyczne uderzenia bronią białą.
    Max 10 pkt, umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe
    25lvl +0.03
    33lvl +0.06
    45lvl +0.09
    60lvl +0.12
    80lvl +0.15
    100lvl +0.18
    125lvl +0.20
    150lvl +0.24
    180lvl +0.27
    200lvl +0.30


Zanim zaczniemy rozkładać pkt w ta umiejętność radze pierw wydoskonalić się w szansie na cios krytyczny, szczególnie na niskich lvl'ach. Umiejętność pozwala przy dużej ilości zadawanych przez tancerza ciosów krytycznych także ich wzmocnić

    Celny cios
    Podczas ataku bronią jednoręczna szansa na unik przeciwnika zostaje zmniejszona.
    Max 10 pkt, umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe
    Szansa na unik przeciwnika zmniejszona o : [9, 15, 21, 27, 33, 40, 47, 54, 62, 70]
    Umiejętność szczególnie pożyteczna na walki z łowcami oraz tancerzami. Uwaga, podczas walki nie pokazuje się żaden komunikat o zmniejszaniu uniku przeciwnika.



    Krytyczne uderzenie wręcz
    Pozwala częściej trafiać cios krytyczna bronią białą
    Max 9 pkt, umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe
    25lvl +1%
    30lvl +2%
    40lvl +3%
    50lvl +4%
    60lvl +5%
    80lvl +6%
    120lvl +7%
    150lvl +8%
    200lvl +9%


Majac więcej szans na krytyka, mamy także więcej szans na umiejętności, jak ciężka rana czy żądza krwi. Radze rozwijać ta umiejętność razem z siłą krytyka fizycznego, lecz nie zapominajmy o ważniejszych umiejętnościach dla tancerza.

    Wytrzymałość
    Zwiększą ilość życia za punkty siły.
    Max 15 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe
    25lvl +0.2*siła
    30lvl +0.3*siła
    35lvl +0.4*siła
    40lvl +0.5*siła
    45lvl +0.6*siła
    50lvl +0.7*siła
    60lvl +0.8*siła
    70lvl +0.9*siła
    80lvl +1.0*siła
    90lvl +1.1*siła
    100lvl +1.2*siła
    120lvl +1.3*siła
    140lvl +1.4*siła
    160lvl +1.5*siła
    180lvl +1.6*siła


Umiejętność szczególnie przydatna dla wojowników, możemy rozwinąć umiejętność gdy już nie mamy w co rozdać pkt. Zamiast tej umiejętności radze dawać w sprawność fizyczna.

Droga sprytu - Szagarat Czarny Łowca (Torneg)

    Specjalizacja broni pomocniczej
    Atak fizyczny druga bronia staje sie skuteczniejszy
    Max 6 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe
    25lvl (*0.1)
    33lvl (*0.2)
    50lvl (*0.3)
    100lvl (*0.4)
    150lvl (*0.5)
    200lvl (*0.6)


Umiejetnosc niezbedna, zwieksza nasze ataki z broni pomocniczej biorac pod uwage ilosc naszej sily, jedna z pierwszych umiejetnosc i ktora powinnnismy rozdac pkt

    Zdradzieckie trafienie krytyczne
    Zwieksza szanse trafienie krytycznego bornia pomocnicza.
    Max 7 pkt [+1%, +2%, +3%, +4%, +5%, +6%, +7%]
    Umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe


Idem jak Krytyczne uderzenie wrecz, umiejetnosci rozwijamy rownoczesnie

    Mocne trafienie krytyczne
    Wzmacnia twoje uderzenie krytyczne z broni pomocniczej.
    Max 10 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe
    25lvl +0.03
    33lvl +0.06
    45lvl +0.09
    60lvl +0.12
    80lvl +0.15
    100lvl +0.18
    125lvl +0.20
    150lvl +0.24
    180lvl +0.27
    200lvl +0.30


Idem jak Silne uderzenie, umiejetnosci rozwijamy rownoczesnie.

    Potrojne uderzenie
    Wzmacnia twoje uderzenie krytyczne z broni pomocniczej.
    Max 7 pkt [4%, 7%, 10%, 13%, 16%, 18%, 20%]
    Umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe
    Jedna z umiejetnosci charakteryzujaca tancerza ostrzy, jest ona niezbedna, radze rozwijac ta umiejetnosc od samego poczatku.



    Naturalny unik
    Zwieksza naturalna zdolnosc uniku.
    Max 12 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe
    25lvl +3 uniku
    30lvl +5 uniku
    35lvl +7 uniku
    40lvl +9 uniku
    50lvl +11 uniku
    60lvl +13 uniku
    70lvl +15 uniku
    80lvl +17 uniku
    90lvl +19 uniku
    100lvl +21 uniku
    110lvl +23 uniku
    120lvl +25 uniku
    180lvl +30 uniku
    240lvl +35 uniku
    300lvl +40 uniku


Sila tancerza jest ogromna ilosc uniku, wiec korzystajmy z tej umiejetnosci rozwijajac naturalny unik, umiejetnosc niezbedna, zwieksza nasza szanse na unikniecie ciosow.

    Odpornosc na trucizny
    Zwieksza naturalna odpornosc na trucizne
    Max 7 pkt [+2%, +4%, +6%, +8%, +10%, +12%, +15%]
    Umiejetnosc pasywna, bez wymagania lvl'owego


Umiejetnosc zwiekszajaca odpornosc na trucizne, przydatna jedynie na lowcow oraz na potworowy atakujace rowniez z trutki, umiejetnosc nie ma wymagania lvl'owego i juz niskich lvl'ach mozemy osiagnac do 15% odpornosci.

    Wrodzona szybkosc
    Sprawia ze jestes szybszy w walce
    Max 18 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe
    1pkt = +10% sa
    Wymagane lvl'e [25, 30, 35, 40, 45, 50, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90, 95, 100, 105, 110]
    Umiejetnosc zwiesza nasza ilosc sa.



    Precyzyjne rany
    Zwieksza szanse na gleboka rane, jesli posiadasz przedmiot z takim bonusem.
    Max 3 pkt [+3%, +5%, +7%]
    Umiejetnosc pasywna, bez wymagania lvl'owego



    Bolesne rany
    Zadawane glebokie rany sa mocniejsze.
    Umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe
    30 lvl +81 obrazen do glebokiej rany
    35 lvl +97 obrazen do glebokiej rany
    45 lvl +133 obrazen do glebokiej rany
    55 lvl +171 obrazen do glebokiej rany
    65 lvl +213 obrazen do glebokiej rany
    75 lvl +259 obrazen do glebokiej rany
    85 lvl +308 obrazen do glebokiej rany
    100 lvl +387 obrazen do glebokiej rany
    115 lvl +474 obrazen do glebokiej rany
    130 lvl +569 obrazen do glebokiej rany
    145 lvl +671 obrazen do glebokiej rany
    160 lvl +781 obrazen do glebokiej rany
    175 lvl +898 obrazen do glebokiej rany
    190 lvl +1023 obrazen do glebokiej rany
    205 lvl +1156 obrazen do glebokiej rany
    220 lvl +1296 obrazen do glebokiej rany


Mozliwosc rozwijania umiejetnosci jedynie po uzupelnieniu precyzyjnych ran (3/3), oraz posiadajac bron z tym wlasnie bonusem. Bonus od glebokiej rany sie sumuje do trzech razy, nie wiecej. Umiejetnosc dobra na wojownika, mamy problemy przebijania sie przez jego ogromny pancerz, lecz to nie wplywa na obrazenia od glebokiej rany.

    Sprawnosc fizyczna
    Zwieksza ilosc punktow zycia.
    Max 18 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe
    25lvl +356 hp
    30lvl +441 hp
    35lvl +530 hp
    40lvl +624 hp
    50lvl +826 hp
    60lvl +1047 hp
    70lvl +1285 hp
    80lvl +1542 hp
    90lvl +1818 hp
    100lvl +2111 hp
    110lvl +2424 hp
    120lvl +2754 hp
    130lvl +3103 hp
    150lvl +3856 hp
    175lvl +4900 hp
    200lvl +6059 hp
    225lvl +7333 hp
    250vl +8721 hp



    Bandazowanie ran
    Szybkie obwiazanie rany, kazde kolejne w walce jest 50% mniej skuteczniejsze.
    Max 18 pkt, umiejetnosc aktywna, wymagania lvl'owe
    30lvl +50 hp - 40 koszt energii
    40lvl +100 hp - 42 koszt energii
    50lvl +250 hp - 44 koszt energii
    60lvl +500 hp - 46 koszt energii
    70lvl +1000 hp - 48 koszt energii
    80lvl +2000 hp - 50 koszt energii
    90lvl +3000 hp - 52 koszt energii
    100lvl +4000 hp - 54 koszt energii
    125lvl +5000 hp - 56 koszt energii
    150lvl +6000 hp - 58 koszt energii
    175lvl +7000 hp - 60 koszt energii
    200lvl +8000 hp - 62 koszt energii
    248lvl +9000 hp - 64 koszt energii
    298lvl +10000 hp - 66 koszt energii


Umiejetnosc przydatna szczegolnie na wyzszych lvl'ach, umiejetnosc pozwala przywrocic dana ilosc zycia podczas walki, polecam zaczac rozwijac umiejetnosc po osiagnieciu 100 lvl'a.

    Mistrzostwo walk
    Umozliwia ustawienie automatyczne wykonywanych czynnosci w szybkiej walce.
    Max 18 pkt, umiejetnosc aktywna, wymagania lvl'owe
    50lvl 1 tura
    60lvl 2 tury
    80lvl 4 tury
    100lvl 6 tur
    120lvl 8 tur
    140lvl 10 tur
    160lvl 12 tur


Umiejetnosc jest bardzo pozyteczna gdy uzywamy duzo aktywnych umiejetnosci, gdy uzywamy jedynie jednej aktywnej umiejetnosci nie ma sensu rozwijac ja, wystarczy nam pierwszy poziom, po czym wybieralo by umiejetnosc byla powtarzana przez cala walke.

    Krytyczne przyspieszenie
    Po trafionym uderzeniu krytycznym atakujacy ma 25% szans na przyspieszenie ruchow na 3 tury
    Max 6 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe
    50lvl +300%sa przyspieszenia
    75lvl +400%sa przyspieszenia
    100lvl +500%sa przyspieszenia
    143lvl +650%sa przyspieszenia
    186lvl +800%sa przyspieszenia
    229lvl +1000%sa przyspieszenia


Nastepna umiejetnosc by zwiekszyc nasze sa, umiejetnosc radze rozwijac po zadowalajacym rozwinieciu szansy na krytyka, poniewaz bez niego nie bedzie przyspieszenia.

    Mistrzostwo mieczy
    Dzieki tej umiejetnosci potrafisz nie tylko parowac ciosy, ale takze rowniez po udanym parowaniu wykonac kontre.
    Max 4 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe
    poziom 1 +1% na sparowanie ataku + 30% na kontre po parowaniu
    poziom 2 +2% na sparowanie ataku + 50% na kontre po parowaniu
    poziom 3 +3% na sparowanie ataku + 70% na kontre po parowaniu
    poziom 4 +4% na sparowanie ataku + 90% na kontre po parowaniu



    Swoboda ruchów:
    Skraca czas ogłuszenia i zamrożenia:
    Max 5 pkt. do wydania:

    40 lvl - 5% skrócenia
    60 lvl - 10% skrócenia
    80 lvl - 16% skrócenia
    90 lvl - 23% skrócenia
    100 lvl - 30% skrócenia



    Toksyczny wstrząs:
    Krytyczne uderzenie bronią powoduje zmniejszenie odporności na trucizne atakowanego.
    Max 3 pkt. do wydania:
    bez ograniczeń lvl'owych
    1 pkt. - niszczenie 1% odp. na trucizne
    2 pkt. - niszczenie 2% odp. na trucizne
    3 pkt. - niszczenie 3% odp. na trucizne

    40 lvl:
    16 um
    Droga sily
    Spec. broni jednorecznej [2]

    Droga sprytu
    Spec. broni pomocniczej [2]
    Zdradzieckie trafienie krytyczne [2]
    Potrójne uderzenie [2]
    Wrodzona szybkosc [4]
    Sprawnosc fizyczna [4]

    50 lvl:
    26 um
    Droga sily
    Spec. broni jednorecznej [3]
    Blyskawiczny atak [3]

    Droga sprytu
    Spec. broni pomocniczej [3]
    Zdradzieckie trafienie krytyczne [2]
    Potrójne uderzenie [2]
    Wrodzona szybkosc [5]
    Sprawnosc fizyczna [3]

    Droga swiatlosci
    Poprawa kondycji [5]


    60 lvl:
    36 um
    Droga sily
    Spec. broni jednorecznej [3]
    Silne uderzenie [2]
    Krytyczne uderzenie wrecz [2]
    Blyskawiczny atak [4]

    Droga sprytu
    Spec. broni pomocniczej [3]
    Zdradzieckie trafienie krytyczne [3]
    Mocne zdradzieckie trafienie [3]
    Potrójne uderzenie [2]
    Wrodzona szybkosc [4]
    Mistrzostwo walk [1]

    Droga swiatlosci
    Poprawa kondycji [5]
    Lepsza kondycja [4]



    70 lvl:
    46 um
    Droga sily
    Spec. broni jednorecznej [3]
    Silne uderzenie [4]
    Krytyczne uderzenie wrecz [4]
    Blyskawiczny atak [4]

    Droga sprytu
    Spec. broni pomocniczej [3]
    Zdradzieckie trafienie krytyczne [3]
    Mocne zdradzieckie trafienie [4]
    Potrójne uderzenie [4]
    Wrodzona szybkosc [5]
    Mistrzostwo walk [1]
    Krytyczne przyspieszenie [1]

    Droga swiatlosci
    Poprawa kondycji [5]
    Lepsza kondycja [5]



    80 lvl:
    56 um
    Droga sily
    Spec. broni jednorecznej [3]
    Silne uderzenie [5]
    Krytyczne uderzenie wrecz [5]
    Zadza krwi [2]
    Blyskawiczny atak [4]

    Droga sprytu
    Spec. broni pomocniczej [3]
    Zdradzieckie trafienie krytyczne [3]
    Mocne zdradzieckie trafienie [5]
    Potrójne uderzenie [5]
    Wrodzona szybkosc [5]
    Sprawnosc fizyczna [5]
    Mistrzostwo walk [1]

    Droga swiatlosci
    Poprawa kondycji [5]
    Lepsza kondycja [5]



    100 lvl:
    76 um
    Droga sily:
    Spec. broni jednoręcznej (4/6)
    Bolesny cios (8/10)
    Celny cios (8/13)
    Błyskawiczny atak (6/9)
    Wściekłość (2/3)
    Żądza krwi (5/7)

    Droga sprytu:
    Spec. broni pomocniczej (4/6)
    Potrójne uderzenie (7/7)
    Precyzyjne rany (3/3)
    Bolesne rany (8/16)
    Wrodzona szybkość (8/18)
    Krytyczne przyspieszenie (3/6)

    Droga swiatlosci:
    Poprawa kondycji (5/5)
    Lepsza kondycja (5/5)
    By Electra



    120 lvl:
    96 um
    Droga sily
    Spec. broni jednorecznej [4]
    Silne uderzenie [6]
    Krytyczne uderzenie wrecz [6]
    Zadza krwi [4]
    Wscieklosc [3]
    Bolesny cios [4]
    Blyskawiczny atak [6]


    Droga sprytu
    Spec. broni pomocniczej [4]
    Zdradzieckie trafienie krytyczne [5]
    Mocne zdradzieckie trafienie [8]
    Potrójne uderzenie [7]
    Wrodzona szybkosc [13]
    Sprawnosc fizyczna [12]
    Mistrzostwo walk [1]
    Krytyczne przyspieszenie [3]

    Droga swiatlosci
    Poprawa kondycji [5]
    Lepsza kondycja [5]




    130 lvl:
    106 um

    Droga siły :
    4/6Spec. broni jednoręcznej
    3/3Wściekłość
    7/9Błyskawiczny atak
    6/9Krytyczne uderzenie wręcz
    5/7Żądza krwi
    5/5Parowanie
    8/10Bolesny cios
    4/13Celny cios

    Droga sprytu :

    4/6Spec. broni pomocniczej
    5/12Naturalny unik
    12/18Sprawność fizyczna
    5/7Zdradzieckie trafienie krytyczne
    7/10Mocne zdradzieckie trafienie
    1/7Mistrzostwo walk
    7/7Potrójne uderzenie
    10/18Wrodzona szybkość
    3/6 Krytyczne przyspieszenie

    Droga światłości :

    5/5Poprawa kondycji
    5/5Lepsza kondycja



    150 lvl:
    126 um
    Droga sily
    Spec. broni jednorecznej [5]
    Silne uderzenie [8]
    Krytyczne uderzenie wrecz [8]
    Zadza krwi [5]
    Wscieklosc [3]
    Bolesny cios [8]
    Blyskawiczny atak [8]
    Parowanie [3]

    Droga sprytu
    Spec. broni pomocniczej [5]
    Zdradzieckie trafienie krytyczne [6]
    Mocne zdradzieckie trafienie [9]
    Potrójne uderzenie [7]
    Wrodzona szybkosc [11]
    Naturalny unik [6]
    Sprawnosc fizyczna [10]
    Mistrzostwo walk [1]
    Bandazowanie ran [10]
    Krytyczne przyspieszenie [3]

    Droga swiatlosci
    Poprawa kondycji [5]
    Lepsza kondycja [5]



    175 lvl:
    151 um
    Droga sily
    Spec. broni jednorecznej [5]
    Silne uderzenie [8]
    Krytyczne uderzenie wrecz [8]
    Zadza krwi [7]
    Wscieklosc [3]
    Bolesny cios [10]
    Celny cios [9]
    Blyskawiczny atak [8]

    Droga sprytu
    Spec. broni pomocniczej [5]
    Zdradzieckie trafienie krytyczne [7]
    Mocne zdradzieckie trafienie [9]
    Potrójne uderzenie [7]
    Wrodzona szybkosc [17]
    Naturalny unik [6]
    Sprawnosc fizyczna [12]
    Mistrzostwo walk [1]
    Krytyczne przyspieszenie [4]
    Bandazowanie ran [11]

    Droga swiatlosci
    Poprawa kondycji [5]
    Lepsza kondycja [5]



    200 lvl:
    176 um
    Droga sily
    Spec. broni jednorecznej [6]
    Silne uderzenie [10]
    Krytyczne uderzenie wrecz [9]
    Zadza krwi [7]
    Wscieklosc [3]
    Bolesny cios [10]
    Celny cios [13]
    Celne uderzenie [5]
    Blyskawiczny atak [9]

    Droga sprytu
    Spec. broni pomocniczej [6]
    Zdradzieckie trafienie krytyczne [7]
    Mocne zdradzieckie trafienie [10]
    Potrójne uderzenie [7]
    Wrodzona szybkosc [18]
    Naturalny unik [12]
    Sprawnosc fizyczna [16]
    Mistrzostwo walk [1]
    Krytyczne przyspieszenie [5]
    Bandazowanie ran [12]

    Droga swiatlosci
    Poprawa kondycji [5]
    Lepsza kondycja [5]




Mysle ze na wyzszych lvl'ach jestescie dosc doswiadczeni by sami je rozkladac


Uwaga! Staralem sie rozkladac umiejetnosci by pasowaly do expa, na pvp jak i na e2,
pominalem takze gleboka rane oraz reszte dodatkowych umiejetnosci. Wiadomo kazdy tancerz ustawia sobie umiejetnosci jakie najbardziej mu pasuja. (np. chodzimy z bronia z gleboka rana to usuwamy kilka niepotrzebnych umiejetnosci by zrobic miejsce na potrzebne um) Mozemy modyfikowac podane umiejetnosci jak najbardziej nam odpowiada.
_
Prosze nie kopiowac !

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bakowyt2.pun.pl www.88dhs-czarne-lapy.pun.pl www.footballmanagerpolish.pun.pl www.kod.pun.pl www.worldofnarutoshippuden.pun.pl