ClubMargo

ClubMargo Tu znajdziesz najwysze półki pomocy


#1 2014-03-22 21:13:21

Szakalek

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-22
Posty: 14
Punktów :   

Umki Dla Paladynów

Każdy gracz zaczynając od 25lvlu dostaje jeden punkt umiejętności(UM) na lvl. Za punkty te można uczyć się umiejętności z czterech różnych dróg.

->Droga siły - Aberyt (kowal) przedmieścia karka-han
->Droga światłości - ratusz karka-han, lewe skrzydło
->Droga sprytu - Szargat czarny łowca - w Torgen
->Droga magii - Jaren baraki w ithan

Młodych palladynów na początku interesują tylko dwie z tych dróg: siły i światłości.
Jako, że początkujący palladyni punktów tych mają niewiele, to nie można spodziewać się cudów. Mając tak ograniczone możliwości rozdawania punktów UM niema co rozdawać ich w umiejętności pasywne, tak jak opisałem to w temacie UM na szybkie expienie, bo i tak nie zauważycie nawet ich działania. Lepiej skupić się na umiejętnościach aktywnych, które już za jeden punkcik w nie zainwestowane mogą nam sporo pomóc.

Umiejętności z drogi światła
* Teoria życia - jak wiadomo beż teorii nie ma praktyki, ta UM umożliwia nam uczenia się innych umiejętności z tej drogi.
* Święty cios - bardzo dobra UM dla młodego palladyna, obniża ona dość mocno ACM naszych przeciwników przezco nasze miecze zadają większe obrażenia magiczne.
* Aura szybkości - początkujący palladyn cierpi na chroniczny brak SA, przezco nasi przeciwnicy atakują nas jako pierwsi a czasem nawet dwa bądź więcej razy z rzędu. Ta UM podnosi nasze SA, pomagając w tej beznadziejnej sytuacji.
*Błogosławiona ochrona - czymże był by palladyn bez swej tarczy? Umiejętność ta poprawia nasze relacje z naszą wierna towarzyszką boju zwiększając nasze szanse na blok

Umiejętności z drogi siły
* Teoria walki - podobnie jak teoria życia.
* Rozpraszający cios - Już na pierwszym poziomie umiejętność ta obniża przeciwnikowi szanse na krytyk i przebicie o 10% po naszym trafieniu. Czy opłaca się inwestować w nią więcej punktów niż jeden? Jak chcecie być dobrzy na pvp to zapewne tak, ale do picia potworków czy elit jej pierwszy poziom w zupełności wystarczy.
* Cios krytyczny - Umiejętność ta podnosi nam o 1% szanse na trafienie krytyczne za każdy punkt UM, opłaca się w nią inwestować, gdyż palladyn czerpie z tego niejako podwójny bonus gdyż trafienie krytyczne zwiększa siłę naszego ataku zarówno fizycznego jak i magicznego.
* Agresywny atak - podnosi siłę naszego ataku fizycznego kosztem obniżenia naszego AC na najbliższy atak przeciwnika. UM bardzo przydatna w walce z potworkami atakującymi magią, bo w walce z nimi nie tracimy nic a zyskujemy dość sporo. Kiedy na wyższych poziomach Palladyńskie miecze zyskają kontrę umiejętność ta będzie jej wierną towarzyszką. UM ta staje się bardzo przydatna przy walce ze srebrnymi i magicznymi bazyliszkami a jest wręcz niezbędna gdy wyruszamy na łowy do świątyni Andarum.

Teraz kilka uwag odnośnie Umiejętności
1. Aby móc używać umiejętności aktywnych podczas walki trzeba je odznaczyć w zakładce umiejętności.
2. Bonusy z działania wszelkich Aur nie są doliczone do naszych wyświetlanych statystyk, ale nie bójcie się podczas walki komputer będzie o nich pamiętał , ponadto aury działają zawsze, gdyż nawet samemu tworzy się grupę jednoosobową.
3. Czasami, gdy są lagi nasze UM podczas walki się nie wyświetlają, bądź nie możemy ich użyć mimo dostatecznej ilości energij/many należy wtedy wcisnąć F5
4. Wymagania do nauczenia się niektórych umiejętności dotyczą statystyk bazowych!(czyli tych bez bonusu z EQ) aby zobaczyć jakie mamy statystyki bazowe należy najechać kursorem na okienko ze statystykami i po chwili się wyświetlą.

Teraz pozostaje jeszcze problem w co dać swoje pierwsze punkty UM?
Ja pierwsze 2 pts UM dalem 1 w Teorie walki i 1 w Rozpraszający cios, następne 4 wydałem na 2 w Teorie życia i 2 w Święty cios a dalej to już należy kierować się zdrowym rozsądkiem i intuicją przy dobieraniu kolejnych UM czy też rozwijaniem już posiadanych.

Inne ciekawe UM
*Zniewaga przeciwnika- UM z drogi światła, sprawia że przeciwnika atakuje nas przez ilość tur równą poziomowi tej UM (max 3)- bardzo przydatna do bicia herosów w grupie, gdyż blokerzy mogą sie wymieniać dając czas innym na wyleczenie się.
jak coś wymyśle, bądź ktoś mi coś nasunie to dopisze

Na temat UM to zasadniczo tyle. Kiedy zostaną wam jakieś wolne punkty umiejętności inwestujcie je jak chcecie byle z głową! Bywa, że co kilkanaście lvli potrzebny jest restart UM poprzez zmianę charakterystyki mobów na których expimy, nie bójcie się tego robić! Można tego dokonać u NPC'a w lewym skrzydle ratusza w KH


<----- Kiedy palladyn staje się naprawdę dobry? ----->


Palladyn jest IMO jedną z lepszych obecnie profesji. Jego siłą jest wysokie AC, ACM, absorpcja, blok i leczenie. Gra palkiem bez leczenia w itemach jest dość ciężka, na 30 lvlu z questa od kuglarza dostajemy od Cedrika rękawiczki z leczeniem ale prawdziwa zabawa zaczyna sie na 55lvlu kiedy to możemy na swym palcu zatknąć pierścień Żabie szczęście pochodzący od szamana z Mythar, wtedy gra zaczyna zmienia się diametralnie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.agencjaoss.pun.pl www.lwyzsawanny.pun.pl www.naukiorodzinie.pun.pl www.wship.pun.pl www.mlodzifani.pun.pl