Droga światłości - William (ratusz Karka-Han, Zakon białej róży)
Poprawa kondycji Zwiększenie maksymalnej ilości energii. Max 5pkt [10,20,30,40,50] Umiejętność pasywna, brak wymagania lvl'owego
Chwila wytchnienia Przywraca natychmiastowo energie. Każde kolejne użycie jest o 10% słabsze od poprzedniego. Max 5pkt [10,20,30,40,50] Umiejętność aktywna, brak wymagania lvl'owego
Lepsza kondycja Co turę zostaje przywrócona cześć energii. Max 5pkt [1,2,3,4,5] Umiejętność pasywna, brak wymagania lvl'owego
Jeżeli zaczynamy używać umiejętności pasywnych niepochłaniających energie radze użyć kilka pkt umiejętności w zwiększenie energii oraz jej przywracanie. Co do chwili wytchnienia można ja ominac na wyższych lvl gdy posiadamy dużą ilość energii, lepsza kondycje (5/5) oraz Zadze Krwi, jest ta umiejętność mało potrzebna gdyż mamy stale dodawana dużą ilość energii.
Droga siły - Aberyt (przedmieścia Karka-Han)
Specjalizacja broni jednoręcznej Zwiększa atak broni w zależności od siły Max 6 pkt, umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe 25lvl (*0.1) 33lvl (*0.2) 50lvl (*0.3) 100lvl (*0.4) 150lvl (*0.5) 200lvl (*0.6)
Umiejętność niezbędna, zwiększa nasze ataki z broni jednoręcznej biorąc pod uwagę ilość naszej siły, jedna z pierwszych umiejętność i którą powinniśmy rozdać pkt.
Parowanie 100% obrony,jak unik w przypadku ataku tancerza, jeśli parowanie 1 broni nie wyszło, to liczy sie taka sama szansa parowanie drugiej. Max 5pkt [1%, 2%, 3%, 4%, 5% na parowanie ataku] Umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe
Razem z Mistrzostwem mieczy możemy osiągnąć spora ilość na parowanie ciosu, parowanie może doprowadzić do kontry w przypadku posiadania także mistrzostwa mieczy, lecz nie jest ona niezbędna.
Bolesny cios Uderzenie krytyczne powoduje spowolnienie następnego ataku przeciwnika Max 10pkt [-30%,-60%,-90%,-120%,-150%,-180%,-210%,-240%,-270%,-300%] Umiejętność pasywna, brak wymagania lvl'owego
Umiejętność przydatna szczególnie gdy mamy już dużą szanse na cios krytyczny, na niższych lvl'ach umiejętność jest nieopłacalna ponieważ nasza szansa na cios krytyczny jest minimalna wiec umiejętność przydaje się jedynie gdy już mamy wystarczająco dużą szanse na krytyk.
Ostatnie uderzenie Zwiększa szanse na krytyczne uderzenie, kiedy przeciwnik posiada mniej niż 10% życia. Max 5pkt [+4%, +8%, +12%, +16%, +20%] Umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe
Umiejętność przydatna jedynie gdy przeciwnik ma mniej niż 10% życia, nie przydaje się ona przez cala walkę tylko jedynie ostatnie dwa, a może nawet jeden cios.
Błyskawiczny atak Zwykły atak, jednak zadany znacznie szybciej. Max 9pkt, umiejętność aktywna, wymagania lvl'owe 30lvl +100%sa - koszt 15 energii 40lvl +200%sa - koszt 16 energii 50lvl +300%sa - koszt 17 energii 60lvl +400%sa - koszt 18 energii 80lvl +500%sa - koszt 19 energii 100lvl +600%sa - koszt 20 energii 125lvl +750%sa - koszt 22 energii 150lvl +900%sa - koszt 24 energii 200lvl +1200%sa - koszt 26 energii
Świetna umiejętność, powinien korzystać z niej każdy tancerz ostrzy, umiejętność dodaje nam szybkości przy ataku, jedna z głównych umiejętności do ataku. Można zacząć używać umiejętności zaraz po tym jak osiągniemy zadowalająca ilość energii, przed nauczeniem sie tej umiejętności pamiętajmy by wspomóc się w poprawe kondycji.
Agresywny atak Ryzykowny atak mieczem kosztem odsłonięcia się na ciosy. Max 14pkt, umiejętność aktywna, wymagania lvl'owe 25lvl +158 ataku -79 pancerza - koszt 12 energii 30lvl +196ataku -98 pancerza - koszt 12 energii 35lvl +236 ataku -118 pancerza - koszt 12 energii 45lvl +321 ataku -161 pancerza- koszt 13 energii 55lvl +415 ataku -208 pancerza - koszt 14 energii 65lvl +517 ataku -259 pancerza - koszt 15 energii 75lvl +627 ataku -314 pancerza- koszt 16 energii 80lvl +685 ataku -343 pancerza - koszt 18 energii 100lvl +938 ataku -469 pancerza - koszt 19 energii 120lvl +1224 ataku -612 pancerza - koszt 20 energii 140lvl + 1542 ataku -771 pancerza - koszt 21 energii 160lvl + 1893 ataku -947 pancerza - koszt 22 energii 180lvl + 2277 ataku -1138 pancerza - koszt 23 energii 200lvl +2693 ataku -1346 pancerza- koszt 24 energii
Biorąc pod uwagę bardzo mały pancerz tancerza ostrzy odradzam używanie tej umiejętności, jest pożyteczna jedynie przy walce z magami, odbierany pancerz nie sprawia nam problemu a ataki są znacznie większe.
Rozpraszający cios Wyprowadza przeciwnika z równowagi obniżając jego szanse na cios krytyczny i przebicie. Max 8pkt, umiejętność aktywna, wymagania lvl'owe 30lvl +Obniżenie krytyka o 4% i przebicia o 8% - koszt 15 energii 35lvl +Obniżenie krytyka o 6% i przebicia o 12% - koszt 15 energii 40lvl +Obniżenie krytyka o 8% i przebicia o 16% - koszt 15 energii 45lvl +Obniżenie krytyka o 10% i przebicia o 20% - koszt 16 energii 50lvl +Obniżenie krytyka o 12% i przebicia o 24% - koszt 17 energii 60lvl +Obniżenie krytyka o 15% i przebicia o 30% - koszt 18 energii 70lvl +Obnizenie krytyka o 18% i przebicia o 36% - koszt 19 energii 90lvl +Obniżenie krytyka o 25% i przebicia o 50% - koszt 20 energii
Bardzo przydatne gdy zaczynamy zdobywać doświadczenie na nowych expowiskach, gdzie potwory maja większe lvl'e obniżenie ich szanse na cios krytyczny jest bardzo przydatne. Na pvp umiejętność jest przydatna na łowców oraz tropicieli. Jeżeli zauważymy ze wróg nie posiada przebicia możemy zmienić na atak Błyskawicznym atakiem.
Wściekłość Po otrzymaniu ciosu krytycznego twoje następne ataki żądają 10% mocniejsze obrażenia fizyczne. Max 3 pkt, umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe 30lvl - ataki zwiększone przez 1 turę 40lvl - ataki zwiększone przez 2 turę 50lvl - ataki zwiększone przez 3 turę
Umiejętność pochłaniająca bardzo małą ilość pkt (3) i dosyć przydatna, nic nie tracimy na jej użycie, a ataki +10% są przydatne.[/cytat]
Żądza krwi Uderzenie krytyczne powoduje odzyskanie energii. Max 10 pkt, umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe 30lvl + 2% energii 40lvl + 3% energii 50lvl + 5% energii 75lvl + 7% energii 100lvl + 10% energii 133lvl + 13% energii 166lvl + 16% energii 199lvl + 19% energii 244lvl + 24% energii 288lvl + 28 energii
Zaczynamy rozkładać pkt umiejętności w Zadze krwi gdy już mamy spora szanse na cios krytyczny, bez ciosu krytycznego umiejętność nie działa. Świetna umiejętność przy dużej ilości energii oraz dużej ilości krytyków mamy ciągły zapas energii.
Wyzywający okrzyk Ściąga na siebie gniew przeciwników na 2 tury. Max 7 pkt, umiejętność aktywna, bez wymagania lvl'owego 1 przeciwnik - koszt 7 energii 2 przeciwników - koszt 8 energii 3 przeciwników - koszt 9 energii 4 przeciwników - koszt 10 energii 5 przeciwników - koszt 10 energii 6 przeciwników - koszt 10 energii 7 przeciwników - koszt 10 energii
Silne uderzenie Wzmacnia krytyczne uderzenia bronią białą. Max 10 pkt, umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe 25lvl +0.03 33lvl +0.06 45lvl +0.09 60lvl +0.12 80lvl +0.15 100lvl +0.18 125lvl +0.20 150lvl +0.24 180lvl +0.27 200lvl +0.30
Zanim zaczniemy rozkładać pkt w ta umiejętność radze pierw wydoskonalić się w szansie na cios krytyczny, szczególnie na niskich lvl'ach. Umiejętność pozwala przy dużej ilości zadawanych przez tancerza ciosów krytycznych także ich wzmocnić
Celny cios Podczas ataku bronią jednoręczna szansa na unik przeciwnika zostaje zmniejszona. Max 10 pkt, umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe Szansa na unik przeciwnika zmniejszona o : [9, 15, 21, 27, 33, 40, 47, 54, 62, 70] Umiejętność szczególnie pożyteczna na walki z łowcami oraz tancerzami. Uwaga, podczas walki nie pokazuje się żaden komunikat o zmniejszaniu uniku przeciwnika.
Krytyczne uderzenie wręcz Pozwala częściej trafiać cios krytyczna bronią białą Max 9 pkt, umiejętność pasywna, wymagania lvl'owe 25lvl +1% 30lvl +2% 40lvl +3% 50lvl +4% 60lvl +5% 80lvl +6% 120lvl +7% 150lvl +8% 200lvl +9%
Majac więcej szans na krytyka, mamy także więcej szans na umiejętności, jak ciężka rana czy żądza krwi. Radze rozwijać ta umiejętność razem z siłą krytyka fizycznego, lecz nie zapominajmy o ważniejszych umiejętnościach dla tancerza.
Wytrzymałość Zwiększą ilość życia za punkty siły. Max 15 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe 25lvl +0.2*siła 30lvl +0.3*siła 35lvl +0.4*siła 40lvl +0.5*siła 45lvl +0.6*siła 50lvl +0.7*siła 60lvl +0.8*siła 70lvl +0.9*siła 80lvl +1.0*siła 90lvl +1.1*siła 100lvl +1.2*siła 120lvl +1.3*siła 140lvl +1.4*siła 160lvl +1.5*siła 180lvl +1.6*siła
Umiejętność szczególnie przydatna dla wojowników, możemy rozwinąć umiejętność gdy już nie mamy w co rozdać pkt. Zamiast tej umiejętności radze dawać w sprawność fizyczna.
Droga sprytu - Szagarat Czarny Łowca (Torneg)
Specjalizacja broni pomocniczej Atak fizyczny druga bronia staje sie skuteczniejszy Max 6 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe 25lvl (*0.1) 33lvl (*0.2) 50lvl (*0.3) 100lvl (*0.4) 150lvl (*0.5) 200lvl (*0.6)
Umiejetnosc niezbedna, zwieksza nasze ataki z broni pomocniczej biorac pod uwage ilosc naszej sily, jedna z pierwszych umiejetnosc i ktora powinnnismy rozdac pkt
Zdradzieckie trafienie krytyczne Zwieksza szanse trafienie krytycznego bornia pomocnicza. Max 7 pkt [+1%, +2%, +3%, +4%, +5%, +6%, +7%] Umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe
Idem jak Krytyczne uderzenie wrecz, umiejetnosci rozwijamy rownoczesnie
Mocne trafienie krytyczne Wzmacnia twoje uderzenie krytyczne z broni pomocniczej. Max 10 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe 25lvl +0.03 33lvl +0.06 45lvl +0.09 60lvl +0.12 80lvl +0.15 100lvl +0.18 125lvl +0.20 150lvl +0.24 180lvl +0.27 200lvl +0.30
Idem jak Silne uderzenie, umiejetnosci rozwijamy rownoczesnie.
Potrojne uderzenie Wzmacnia twoje uderzenie krytyczne z broni pomocniczej. Max 7 pkt [4%, 7%, 10%, 13%, 16%, 18%, 20%] Umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe Jedna z umiejetnosci charakteryzujaca tancerza ostrzy, jest ona niezbedna, radze rozwijac ta umiejetnosc od samego poczatku.
Naturalny unik Zwieksza naturalna zdolnosc uniku. Max 12 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe 25lvl +3 uniku 30lvl +5 uniku 35lvl +7 uniku 40lvl +9 uniku 50lvl +11 uniku 60lvl +13 uniku 70lvl +15 uniku 80lvl +17 uniku 90lvl +19 uniku 100lvl +21 uniku 110lvl +23 uniku 120lvl +25 uniku 180lvl +30 uniku 240lvl +35 uniku 300lvl +40 uniku
Sila tancerza jest ogromna ilosc uniku, wiec korzystajmy z tej umiejetnosci rozwijajac naturalny unik, umiejetnosc niezbedna, zwieksza nasza szanse na unikniecie ciosow.
Odpornosc na trucizny Zwieksza naturalna odpornosc na trucizne Max 7 pkt [+2%, +4%, +6%, +8%, +10%, +12%, +15%] Umiejetnosc pasywna, bez wymagania lvl'owego
Umiejetnosc zwiekszajaca odpornosc na trucizne, przydatna jedynie na lowcow oraz na potworowy atakujace rowniez z trutki, umiejetnosc nie ma wymagania lvl'owego i juz niskich lvl'ach mozemy osiagnac do 15% odpornosci.
Wrodzona szybkosc Sprawia ze jestes szybszy w walce Max 18 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe 1pkt = +10% sa Wymagane lvl'e [25, 30, 35, 40, 45, 50, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90, 95, 100, 105, 110] Umiejetnosc zwiesza nasza ilosc sa.
Precyzyjne rany Zwieksza szanse na gleboka rane, jesli posiadasz przedmiot z takim bonusem. Max 3 pkt [+3%, +5%, +7%] Umiejetnosc pasywna, bez wymagania lvl'owego
Bolesne rany Zadawane glebokie rany sa mocniejsze. Umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe 30 lvl +81 obrazen do glebokiej rany 35 lvl +97 obrazen do glebokiej rany 45 lvl +133 obrazen do glebokiej rany 55 lvl +171 obrazen do glebokiej rany 65 lvl +213 obrazen do glebokiej rany 75 lvl +259 obrazen do glebokiej rany 85 lvl +308 obrazen do glebokiej rany 100 lvl +387 obrazen do glebokiej rany 115 lvl +474 obrazen do glebokiej rany 130 lvl +569 obrazen do glebokiej rany 145 lvl +671 obrazen do glebokiej rany 160 lvl +781 obrazen do glebokiej rany 175 lvl +898 obrazen do glebokiej rany 190 lvl +1023 obrazen do glebokiej rany 205 lvl +1156 obrazen do glebokiej rany 220 lvl +1296 obrazen do glebokiej rany
Mozliwosc rozwijania umiejetnosci jedynie po uzupelnieniu precyzyjnych ran (3/3), oraz posiadajac bron z tym wlasnie bonusem. Bonus od glebokiej rany sie sumuje do trzech razy, nie wiecej. Umiejetnosc dobra na wojownika, mamy problemy przebijania sie przez jego ogromny pancerz, lecz to nie wplywa na obrazenia od glebokiej rany.
Sprawnosc fizyczna Zwieksza ilosc punktow zycia. Max 18 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe 25lvl +356 hp 30lvl +441 hp 35lvl +530 hp 40lvl +624 hp 50lvl +826 hp 60lvl +1047 hp 70lvl +1285 hp 80lvl +1542 hp 90lvl +1818 hp 100lvl +2111 hp 110lvl +2424 hp 120lvl +2754 hp 130lvl +3103 hp 150lvl +3856 hp 175lvl +4900 hp 200lvl +6059 hp 225lvl +7333 hp 250vl +8721 hp
Bandazowanie ran Szybkie obwiazanie rany, kazde kolejne w walce jest 50% mniej skuteczniejsze. Max 18 pkt, umiejetnosc aktywna, wymagania lvl'owe 30lvl +50 hp - 40 koszt energii 40lvl +100 hp - 42 koszt energii 50lvl +250 hp - 44 koszt energii 60lvl +500 hp - 46 koszt energii 70lvl +1000 hp - 48 koszt energii 80lvl +2000 hp - 50 koszt energii 90lvl +3000 hp - 52 koszt energii 100lvl +4000 hp - 54 koszt energii 125lvl +5000 hp - 56 koszt energii 150lvl +6000 hp - 58 koszt energii 175lvl +7000 hp - 60 koszt energii 200lvl +8000 hp - 62 koszt energii 248lvl +9000 hp - 64 koszt energii 298lvl +10000 hp - 66 koszt energii
Umiejetnosc przydatna szczegolnie na wyzszych lvl'ach, umiejetnosc pozwala przywrocic dana ilosc zycia podczas walki, polecam zaczac rozwijac umiejetnosc po osiagnieciu 100 lvl'a.
Mistrzostwo walk Umozliwia ustawienie automatyczne wykonywanych czynnosci w szybkiej walce. Max 18 pkt, umiejetnosc aktywna, wymagania lvl'owe 50lvl 1 tura 60lvl 2 tury 80lvl 4 tury 100lvl 6 tur 120lvl 8 tur 140lvl 10 tur 160lvl 12 tur
Umiejetnosc jest bardzo pozyteczna gdy uzywamy duzo aktywnych umiejetnosci, gdy uzywamy jedynie jednej aktywnej umiejetnosci nie ma sensu rozwijac ja, wystarczy nam pierwszy poziom, po czym wybieralo by umiejetnosc byla powtarzana przez cala walke.
Krytyczne przyspieszenie Po trafionym uderzeniu krytycznym atakujacy ma 25% szans na przyspieszenie ruchow na 3 tury Max 6 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe 50lvl +300%sa przyspieszenia 75lvl +400%sa przyspieszenia 100lvl +500%sa przyspieszenia 143lvl +650%sa przyspieszenia 186lvl +800%sa przyspieszenia 229lvl +1000%sa przyspieszenia
Nastepna umiejetnosc by zwiekszyc nasze sa, umiejetnosc radze rozwijac po zadowalajacym rozwinieciu szansy na krytyka, poniewaz bez niego nie bedzie przyspieszenia.
Mistrzostwo mieczy Dzieki tej umiejetnosci potrafisz nie tylko parowac ciosy, ale takze rowniez po udanym parowaniu wykonac kontre. Max 4 pkt, umiejetnosc pasywna, wymagania lvl'owe poziom 1 +1% na sparowanie ataku + 30% na kontre po parowaniu poziom 2 +2% na sparowanie ataku + 50% na kontre po parowaniu poziom 3 +3% na sparowanie ataku + 70% na kontre po parowaniu poziom 4 +4% na sparowanie ataku + 90% na kontre po parowaniu
Swoboda ruchów: Skraca czas ogłuszenia i zamrożenia: Max 5 pkt. do wydania:
40 lvl - 5% skrócenia 60 lvl - 10% skrócenia 80 lvl - 16% skrócenia 90 lvl - 23% skrócenia 100 lvl - 30% skrócenia
Toksyczny wstrząs: Krytyczne uderzenie bronią powoduje zmniejszenie odporności na trucizne atakowanego. Max 3 pkt. do wydania: bez ograniczeń lvl'owych 1 pkt. - niszczenie 1% odp. na trucizne 2 pkt. - niszczenie 2% odp. na trucizne 3 pkt. - niszczenie 3% odp. na trucizne
40 lvl: 16 um Droga sily Spec. broni jednorecznej [2]
Droga sprytu Spec. broni pomocniczej [2] Zdradzieckie trafienie krytyczne [2] Potrójne uderzenie [2] Wrodzona szybkosc [4] Sprawnosc fizyczna [4]
50 lvl: 26 um Droga sily Spec. broni jednorecznej [3] Blyskawiczny atak [3]
Droga sprytu Spec. broni pomocniczej [3] Zdradzieckie trafienie krytyczne [2] Potrójne uderzenie [2] Wrodzona szybkosc [5] Sprawnosc fizyczna [3]
Droga swiatlosci Poprawa kondycji [5]
60 lvl: 36 um Droga sily Spec. broni jednorecznej [3] Silne uderzenie [2] Krytyczne uderzenie wrecz [2] Blyskawiczny atak [4]
Droga sprytu Spec. broni pomocniczej [3] Zdradzieckie trafienie krytyczne [3] Mocne zdradzieckie trafienie [3] Potrójne uderzenie [2] Wrodzona szybkosc [4] Mistrzostwo walk [1]
Droga swiatlosci Poprawa kondycji [5] Lepsza kondycja [4]
70 lvl: 46 um Droga sily Spec. broni jednorecznej [3] Silne uderzenie [4] Krytyczne uderzenie wrecz [4] Blyskawiczny atak [4]
Droga sprytu Spec. broni pomocniczej [3] Zdradzieckie trafienie krytyczne [3] Mocne zdradzieckie trafienie [4] Potrójne uderzenie [4] Wrodzona szybkosc [5] Mistrzostwo walk [1] Krytyczne przyspieszenie [1]
Droga swiatlosci Poprawa kondycji [5] Lepsza kondycja [5]
80 lvl: 56 um Droga sily Spec. broni jednorecznej [3] Silne uderzenie [5] Krytyczne uderzenie wrecz [5] Zadza krwi [2] Blyskawiczny atak [4]
Droga sprytu Spec. broni pomocniczej [3] Zdradzieckie trafienie krytyczne [3] Mocne zdradzieckie trafienie [5] Potrójne uderzenie [5] Wrodzona szybkosc [5] Sprawnosc fizyczna [5] Mistrzostwo walk [1]
Droga swiatlosci Poprawa kondycji [5] Lepsza kondycja [5]
100 lvl: 76 um Droga sily: Spec. broni jednoręcznej (4/6) Bolesny cios (8/10) Celny cios (8/13) Błyskawiczny atak (6/9) Wściekłość (2/3) Żądza krwi (5/7)
Droga sprytu: Spec. broni pomocniczej (4/6) Potrójne uderzenie (7/7) Precyzyjne rany (3/3) Bolesne rany (8/16) Wrodzona szybkość (8/18) Krytyczne przyspieszenie (3/6)
Droga swiatlosci: Poprawa kondycji (5/5) Lepsza kondycja (5/5) By Electra
120 lvl: 96 um Droga sily Spec. broni jednorecznej [4] Silne uderzenie [6] Krytyczne uderzenie wrecz [6] Zadza krwi [4] Wscieklosc [3] Bolesny cios [4] Blyskawiczny atak [6]
Droga sprytu Spec. broni pomocniczej [4] Zdradzieckie trafienie krytyczne [5] Mocne zdradzieckie trafienie [8] Potrójne uderzenie [7] Wrodzona szybkosc [13] Sprawnosc fizyczna [12] Mistrzostwo walk [1] Krytyczne przyspieszenie [3]
Droga swiatlosci Poprawa kondycji [5] Lepsza kondycja [5]
130 lvl: 106 um
Droga siły : 4/6Spec. broni jednoręcznej 3/3Wściekłość 7/9Błyskawiczny atak 6/9Krytyczne uderzenie wręcz 5/7Żądza krwi 5/5Parowanie 8/10Bolesny cios 4/13Celny cios
Droga sprytu :
4/6Spec. broni pomocniczej 5/12Naturalny unik 12/18Sprawność fizyczna 5/7Zdradzieckie trafienie krytyczne 7/10Mocne zdradzieckie trafienie 1/7Mistrzostwo walk 7/7Potrójne uderzenie 10/18Wrodzona szybkość 3/6 Krytyczne przyspieszenie
Droga światłości :
5/5Poprawa kondycji 5/5Lepsza kondycja
150 lvl: 126 um Droga sily Spec. broni jednorecznej [5] Silne uderzenie [8] Krytyczne uderzenie wrecz [8] Zadza krwi [5] Wscieklosc [3] Bolesny cios [8] Blyskawiczny atak [8] Parowanie [3]
Droga sprytu Spec. broni pomocniczej [5] Zdradzieckie trafienie krytyczne [6] Mocne zdradzieckie trafienie [9] Potrójne uderzenie [7] Wrodzona szybkosc [11] Naturalny unik [6] Sprawnosc fizyczna [10] Mistrzostwo walk [1] Bandazowanie ran [10] Krytyczne przyspieszenie [3]
Droga swiatlosci Poprawa kondycji [5] Lepsza kondycja [5]
175 lvl: 151 um Droga sily Spec. broni jednorecznej [5] Silne uderzenie [8] Krytyczne uderzenie wrecz [8] Zadza krwi [7] Wscieklosc [3] Bolesny cios [10] Celny cios [9] Blyskawiczny atak [8]
Droga sprytu Spec. broni pomocniczej [5] Zdradzieckie trafienie krytyczne [7] Mocne zdradzieckie trafienie [9] Potrójne uderzenie [7] Wrodzona szybkosc [17] Naturalny unik [6] Sprawnosc fizyczna [12] Mistrzostwo walk [1] Krytyczne przyspieszenie [4] Bandazowanie ran [11]
Droga swiatlosci Poprawa kondycji [5] Lepsza kondycja [5]
200 lvl: 176 um Droga sily Spec. broni jednorecznej [6] Silne uderzenie [10] Krytyczne uderzenie wrecz [9] Zadza krwi [7] Wscieklosc [3] Bolesny cios [10] Celny cios [13] Celne uderzenie [5] Blyskawiczny atak [9]
Droga sprytu Spec. broni pomocniczej [6] Zdradzieckie trafienie krytyczne [7] Mocne zdradzieckie trafienie [10] Potrójne uderzenie [7] Wrodzona szybkosc [18] Naturalny unik [12] Sprawnosc fizyczna [16] Mistrzostwo walk [1] Krytyczne przyspieszenie [5] Bandazowanie ran [12]
Droga swiatlosci Poprawa kondycji [5] Lepsza kondycja [5]
Mysle ze na wyzszych lvl'ach jestescie dosc doswiadczeni by sami je rozkladac
Uwaga! Staralem sie rozkladac umiejetnosci by pasowaly do expa, na pvp jak i na e2, pominalem takze gleboka rane oraz reszte dodatkowych umiejetnosci. Wiadomo kazdy tancerz ustawia sobie umiejetnosci jakie najbardziej mu pasuja. (np. chodzimy z bronia z gleboka rana to usuwamy kilka niepotrzebnych umiejetnosci by zrobic miejsce na potrzebne um) Mozemy modyfikowac podane umiejetnosci jak najbardziej nam odpowiada. _ Prosze nie kopiowac !
|